Havayolları, tur operatörleri, OTA/TMC’ler ve consolidator’lar için ölçeklenebilir Çağrı Merkezi ve Back-Office hizmetleri.
7/24, çok dilli (TR/DE/EN), SLA temelli.
Operasyonel mükemmelliği ölçülebilir kılıyoruz. İlk yanıt, çözüm süresi, erişilebilirlik, kalite skoru ve eskalasyon metriklerinde net SLA hedefleri ile 7/24 performans taahhüt ediyoruz.
Maksimum erişilebilirlik, modern teknoloji ve kişisel hizmet,'tek merkezden'.
Rezervasyon, reissue, refund, ADM/ACM, queue yönetimi, uçuş plan değişiklikleri, IRROPS, ancillary satış/destek.
FIT, grup, kurumsal: Tekliflendirme, uygunluk/opsiyon, değişiklik–iade, oteller, yatak bankalarına uçtan uca operasyon.
Kiralık Araç, VIP, shuttle, door-to-door, Rail & Fly: rezervasyon, değişiklik, eskalasyon; fatura ve belge akışlarının yönetimi.
B2B portallara acil destek, hata analizi ve çözüm; eğitim/playbook ve bilgi bankası yönetimi.
Airline promosyonları ve acente aktivasyonu,outbound aramalar, randevu planlamave satış performansının takibi.
Tekliften rezervasyona kadar tüm adımların sorunsuz entegrasyonu; maksimum verimlilik ve akıcı iş akışı yönetimi.
Plan değişiklikleri, IRROPS, reissue/refund — daha kısa bekleme, daha yüksek müşteri memnuniyeti.
B2B talepleri merkezileştirme, servis seviyelerini standartlaştırma, performansı ölçülebilir kılma.
Satış sonrası yoğunlukları yönetme, grup & allotment süreçlerini güvenle sürdürme.
Operasyonel Süreçlerde müşteri hizmetlerine biletleme ve diğer tüm süreçlerde destek.
Pilot proje başlat · Ücretsiz teklif al · Kapasite talep et
#airtuerkServiceCenter