Turizm & Havacılık Sektörüne
Performans odaklı çözümler

Havayolları, tur operatörleri, OTA/TMC’ler ve consolidator’lar için ölçeklenebilir Çağrı Merkezi ve Back-Office hizmetleri.
7/24, çok dilli (TR/DE/EN), SLA temelli.

SLA hedefleriyle operasyonel mükemmellik

Operasyonel mükemmelliği ölçülebilir kılıyoruz. İlk yanıt, çözüm süresi, erişilebilirlik, kalite skoru ve eskalasyon metriklerinde net SLA hedefleri ile 7/24 performans taahhüt ediyoruz.

Size Özel 'Desk' Hizmeti

Maksimum erişilebilirlik, modern teknoloji ve kişisel hizmet,'tek merkezden'.

Airline & Ticketing Desk

Rezervasyon, reissue, refund, ADM/ACM, queue yönetimi, uçuş plan değişiklikleri, IRROPS, ancillary satış/destek.

Tour & Hotel Desk

FIT, grup, kurumsal: Tekliflendirme, uygunluk/opsiyon, değişiklik–iade, oteller, yatak bankalarına uçtan uca operasyon.

Mobility Desk

Kiralık Araç, VIP, shuttle, door-to-door, Rail & Fly: rezervasyon, değişiklik, eskalasyon; fatura ve belge akışlarının yönetimi.

IBE/NDC Helpdesk

B2B portallara acil destek, hata analizi ve çözüm; eğitim/playbook ve bilgi bankası yönetimi.

Remote Icon - Techbeta X Webflow Template

Satış Destek & Kampanya

Airline promosyonları ve acente aktivasyonu,outbound aramalar, randevu planlamave satış performansının takibi.

Entegre Süreçler

Tekliften rezervasyona kadar tüm adımların sorunsuz entegrasyonu; maksimum verimlilik ve akıcı iş akışı yönetimi.

Çalışma Şeklimiz

Kapsam & Onboarding

Hedefler/KPI’lar, SLA tasarımı, erişimler, veri koruma.

Playbook & Eğitim

Süreçler, eskalasyon adımları, kalite standartları.

IT Sistem Çözümler

API ya da Altyapı Bağlantısı ile
otomasyon süreçleri.

Aşamalı Go-Live

Pilot →stabilizasyon → ihtiyaca göre ölçekleme.

Kapsam & Onboarding

Hedefler/KPI’lar, SLA tasarımı, erişimler, veri koruma.

Playbook & Eğitim

Süreçler, eskalasyon adımları, kalite standartları.

IT Sistem Çözümler

API ya da Altyapı Bağlantısı ile
otomasyon süreçleri.

Aşamalı Go-Live

Pilot →stabilizasyon → ihtiyaca göre ölçekleme.

Veri Analizi

Haftalık/aylıkraporlar, kalite incelemeleri.

Sürekli İyileştirme

Otomasyon, komut dosyaları, bilgi tabanı.

Kapsam & Onboarding

Hedefler/KPI’lar, SLA tasarımı, erişimler, veri koruma.

Playbook & Eğitim

Süreçler, eskalasyon adımları, kalite standartları.

Veri Analizi

Haftalık/aylıkraporlar, kalite incelemeleri.

Sürekli İyileştirme

Otomasyon, komut dosyaları, bilgi tabanı.

Kapsam & Onboarding

Hedefler/KPI’lar, SLA tasarımı, erişimler, veri koruma.

Playbook & Eğitim

Süreçler, eskalasyon adımları, kalite standartları.

Kimler için ideal?

Havayolları

Plan değişiklikleri, IRROPS, reissue/refund — daha kısa bekleme, daha yüksek müşteri memnuniyeti.

Consolidator

B2B talepleri merkezileştirme, servis seviyelerini standartlaştırma, performansı ölçülebilir kılma.

Tur Operatörleri

Satış sonrası yoğunlukları yönetme, grup & allotment süreçlerini güvenle sürdürme.

OTA/TMC’ler

Operasyonel Süreçlerde müşteri hizmetlerine biletleme ve diğer tüm süreçlerde destek.

Hemen Teklif İste ve bizimle İhtiyaçlarınız için iletişme geç

Pilot proje başlat · Ücretsiz teklif al · Kapasite talep et

mybooking ile Online Check-in yapabilirsiniz!

Çağrı merkezi & back-office outsourcing. Ücretsiz görüşme planlayın.